Jag spottar på din grav.

Remakes. Fan vad trött jag är på dem. Visst, några är bra men dem flesta är bara så jävla dåliga och ytterst onödiga. Riktigt jävla onödiga. Idag läste jag på www.Bloodydisgusting.com att det snart dyker upp en Remake på I Spit on Your Grave. En klassisk Revenge Movie i stil med den svenska filmen Thriller: En grym film. Nu kommer den antagligen göras om till någon sorts gore-fest a la Saw filmerna. Det är ingen genre som jag föredrar samtidigt som det finns filmer som inte borde göras om. I Spit on Your grave är verkligen en sådan film. Ja ja, jag ska  ge filmen en chans iallafall och se filmen. Vem vet, den kan vara bra...jag tvivlar dock på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0